JPMorgan Chase wprowadził generatywnego asystenta sztucznej inteligencji dla dziesiątek tysięcy swoich pracowników w ostatnich tygodniach, co jest początkiem planu wstrzyknięcia tej technologii w organizację.Za programem, zwanym LLM Suite, kryje się portal umożliwiający użytkownikom korzystanie z zewnętrznych dużych modeli językowych, a nie tworzenie własnych modeli AI. Ta technologia ma być powszechnie dostępna w banku tak jak program do wideokonferencji Zoom, powiedzieli informatorzy.Dyrektor ds. danych i analiz w JPMorgan, Teresa Heitsenrether, powiedziała, że technologia generatywnego AI jest nadzwyczaj ważna i będzie „w zasadzie wspierać wszystkie stanowiska w banku”. JPMorgan wprowadza LLM Suite dla swoich pracowników, a Teresa Heitsenrether podkreśla, że generatywne AI olbrzymie możliwości do zastosowań, które są „wykładniczo większe” niż poprzednie technologie. Heitsenrether zapowiada, że technologia generatywnego AI może rozwinąć się w „pięć lub sześć dużych modeli podstawowych”, które zdominują rynek.
Czytaj dalej