Mary Kay Inc., Tara Eustace, handel, sprzedaż, przedsiębiorczość, rozwój, kobiety, kosmetyki
Mary Kay Inc. ogłosiła, że Tara Eustace zostanie dyrektorką ds. możliwości handlowych i sprzedaży, kierując organizacją globalnych możliwości handlowych i sprzedaży. Jej celem jest podniesienie roli niezależnych konsultantek kosmetycznych poprzez innowacyjne narzędzia cyfrowe. Eustace ma za zadanie usprawnić globalną działalność sprzedażową Mary Kay poprzez aktywizację obszarów kluczowych. Decyzja ta wpisuje się w dziedzictwo marki wspierającej kobiety. Mary Kay Ash założyła firmę w 1963 r. w celu wzbogacenia życia kobiet. Mary Kay wierzy w ochronę planety, wspiera kobiety chorem na raka oraz zachęca do realizacji marzeń. Aby uzyskać więcej informacji, można odwiedzić stronę internetową marykayglobal.com. #MaryKay #TaraEustace #handel #sprzedaż #przedsiębiorczość #kobiety #kosmetyki Wiadomość zawiera prośbę o przesłanie informacji dotyczących planowanego spotkania oraz prośbę o potwierdzenie uczestnictwa w nim.
Komentarze i wnioski:
Decyzja Mary Kay Inc. o mianowaniu Tatry Eustace na stanowisko dyrektorki ds. możliwości handlowych i sprzedaży jest krokiem w stronę promowania przedsiębiorczości, zwłaszcza wśród kobiet. Eustace, mając za sobą wieloletnie doświadczenie w firmie, ma szansę wpłynąć na rozwój i wzrost niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, a także na poprawę ich doświadczeń w branży. Jest to również symboliczne działanie z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Kobiet, podkreślające zaangażowanie firmy w równość płci oraz wsparcie dla kobiet na różnych płaszczyznach. Jaka może być rola Mary Kay Inc. w promowaniu przedsiębiorczości i równości płci w przyszłości? Jakie kroki powinny zostać podjęte, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości?”
Źródło: pap-mediaroom.pl